onsdag 2. februar 2011

Visakortet fikk nok engang kjørt seg

Jeg kom over denne nydelige rosa tapeten fra PIP home studio og klarte selvfølgelig ikke å dy meg, for denne måtte jeg ha. Og hva passer da ikke bedre enn rommene til mine skjønne prinsesser?
Nå får de også en vegg med tapet i hvert sitt rom. Denne tapeten er jo heller ikke en typisk barnetapet, så denne tror jeg de kan vokse opp med. Med mindre de ikke blir som deres mor, som i en alder av 7 allerede hadde hatt malt om rommet sitt 4 ganger....

Tapeten kommer nok i løpet av uken, så da tror jeg at vi kan si oss ferdig med tapetkjøpene.




IKEA leveransen kom i går. I følge posttraileren, som for det meste innholdt min bestilling, var pallene mine beregnet til to tonn med varer(!). Nå hadde heldigvis mannen min tatt med seg to personer fra jobb til å hjelpe til med bæringen, pluss at jeg og en venninne bærte og postens to sjåfører hjalp også til.
Vi fylte tre soverom med esker.


FruH

2 kommentarer:

  1. Har du sett at du har vunnet trøye hos Prinsesse Elin eller? Heldige du!

    God helg og lykke til med Pip. De er bare helt herlige. (og fra en i bransjen...det kommer ny pip-bok til høsten) ;P Juhu, for det!!

    Vi gleder oss stort til den og legger ut bilder på bloggen tvert den kommer seff :)

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  2. Hei :) Jo, jeg har fått det med meg og ble veldig overrasket! Nesten så at lotto-kupongen ikke trenger å få 7 rette i dag :p

    Snart skal tapeten på veggen, gleder meg masse til det! Pip har jo masse fine ting, så jeg fyller opp med kopp og diverse enda!

    FruH

    SvarSlett