søndag 21. november 2010

Plantegning

Her er da plantegningen til det nye huset vårt. Huset er tegnet av meg selv hvor jeg tilslutt hadde litt eksperthjelp for å få huset slik at det tilfredstiller alle krav. Er blitt noen små endringer på fasaden siden tegningen ble tegnet. Den største endringen er at vi har lagt til tre ekstra taksperrer videre fra tv-stue og stueveggen (den til venstre) slik at vi får en veranda der med tak over. Verandaen vil da gå andre veien rundt stuen og tv-stuen. Den lange gå-delen er tatt vekk.

Akkurat nå har snekkerne startet med isoleringen så det er enda et stykke før huset blir ferdig. Tiden framover vil da gå til planlegging og dagdrømming om hvordan det blir når vi får flyttet!
Akkurat nå bor vi(min mann, og våre døtre på 1 og 4 år) i en leilighet. 80% av tingene våre ligger pakket ned i esker i et lagringsbygg vi har, så man kan trygt si at jeg har et stort savn etter alle mine ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar