onsdag 19. januar 2011

Nytt spisebord til stuen

Har endelig funnet et spisebord som jeg med engang visste at den skulle bli min!
Den har jeg nå bestilt hos homeandcottage.no og blir levert i midten/slutten av februar. Bordet var på tilbud og kostet 3996,- Måtte ut med litt til frakt, men det tenker jeg ikke så mye på...
Egentlig var planen å kjøpe et hvit bord hos Bohus som heter York, men denne var mye finere synes jeg da.


Nå er jeg som tidligere nevnt bortreist hele denne uken, så jeg har ikke oversikt over hva som skjer i huset. Snekkerene har i dag fått materialene til de innvendige deleveggene og jeg tror de også har fått veggplatene inn i huset. Gleder meg ihvertfall til å komme hjem for å se hva som er blitt gjort mens jeg har vært borte :)

FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar