tirsdag 11. januar 2011

Valgets kval

Når det kommer til utelamper så har jeg hele tiden tenkt at vi tar det trygge valget og går for den type lamper som alle har. Planen da var at lampene skulle være hvite og huset skulle beises i fargen Nøtt fra Jotun. Meeeen, jeg som endrer mening så ofte kom over en annen lampe som jeg synes var veldig fin. Spørsmålet ble jo da om jeg skulle ta det sikre valget eller prøve meg med lampene som vil skille seg litt ut?
Valget var enkelt, det blir lampen som skiller seg litt ut :) Men så var det fargen på huset da, med en lampe i rust farge så passer det seg ikke med brun farge på huset. Da ble det bestemt, av meg, at huset skulle være i antikkhvit eller lignende farge.


Kjedelig lampen


Lampen som jeg likte og som da ble valgt :)



FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar