fredag 7. januar 2011

Kjøkkenet

Siden kjøkkentegningene ble lagt inn forrige gang har jeg selvfølgelig ombestemt meg og endret litt på de før bestillingen til IKEA ble lagt inn. Er ikke de store endringene, men syns det ble mye finere og ikke så kjedelig som de var før endringen.



På denne tegningen ser man da endringen min. Jeg ville så gjerne ha veggskap som går helt ned i benken, men slet med å finne en fin løsning som jeg likte og som passet til kjøkkenet. Men etter litt prøving kom jeg fram til en jeg likte, så da ble tegningene endret. IKEA-damen var veldig tålmodig og endret og la til underveis på bestillingen til de.
Ikke lenge til det er levering av varer fra IKEA, som da er 27. januar. Da tror jeg at kjøkkenet kan kjøres direkte til huset og da skal det vel ikke være så lenge før det er klart for montering.

Siden vi skal ha tapet over hele kjøkkenet så kommer vi til å legge fliser helt opp til taket på veggen hvor platetoppen er. Med en så lys tapet så vil jeg ikke ta sjanser når det kommer til søling og matsprut. Flisene blir nok da hvite og nøytrale.


FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar