søndag 16. januar 2011

Litt bilder tatt i helga

Legger til et par bilder jeg tok i helga. På mandag tenker jeg at snekkeren legger resten av takplaten. Var bare 3-4 korte rader som manglet.

I morgen reiser jeg bort og er borte hele uka. Egentlig passet det litt dårlig, men jeg får gjøre det beste ut av ting. Jeg må blant annet få lagt inn bestilling på vvsutstyr og fliser, bestille parkett, betale for parketten og ordne med transport til parketten. I tillegg har jeg andre ting som ikke har noe med huset å gjøre som også må gjøres i neste uke. Heldigvis så kan alt gjøres med internett og telefon så da skal jeg nok klare meg :)



Takplater over soverommene

Fra hjørnet i soverommene ut mot hall'en og resten av huset

Åpning til pipa



"Utsikt" fra verandadøren i soverommet til mannen og meg. Gleder meg til å få tilgang til naturen, bokstavelig talt rett utfor døren :)

Litt av stuen. Gleder meg enormt til å vaske opp når den tid kommer.... Husker fra det forrige huset når vi flyttet inn at det var et mareritt å vaske taket som hadde så mye støv fra når takplatene ble kuttet.



Siste investering til huset. Mannen måtte tenke seg om to ganger før han skjønte hva disse var.
Disse er altså toalettrullholdere fra Lisbeth Dahl. Syns de var riktig så søte og de kostet heller ikke mer en 65,- pr stk.




FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar