tirsdag 23. november 2010

Det hellige rom



For meg er kjøkkenet husets viktigste rom. Jeg har valgt å ha en grovkjøkken ved siden av kjøkkenet hvor jeg har fryser og lagringsplass for større kjøkkenutstyr og diverse kjøkkenredskaper, som ikke er så pene å ha framme. KitchenAid'en skal nok få stå pent på kjøkkenbenken ;)

Kjøkkenet skal være IKEA's Lidingø, men benkeplate blir vi å kjøpe et annet sted. Er ganske sikker på at jeg ender på Domsjø oppvaskkum fra Ikea.

Kjøkkenet blir mest sannsynlig slik, hvis jeg ikke rekker å ombestemme meg før vi bestiller fra IKEA :)
På veggen skal det være tapet fra Borge. Skal få lagt inn bilder av tapeten snart :) Vi skal også ha fliser mellom kjøkkenskap og kjøkkenbenk, og der har jeg falt for hvite subway fliser fra Flisekompaniet.





Hvitevarene er kjøpt via Bestbuy.no og valget ble Siemens, bortsett fra ventilatoren.
Egentlig ville jeg ha Miele, men jeg fant ikke en innebygningsovn i fargen svart med pyrolyse fra Miele. Eller, jeg fant en, men bare stekeovnen kostet rundt 30000,- Den var uaktuell.


Mikrobølgovnen er samme type modell som stekeovnen


Jeg fant ikke en ventilator i svart farge hos Siemens, så da ble Bosch som hadde en i svart



Kjøleskapet er en innebygningsmodell fra Siemens


Induksjonstoppen, som er svært savnet her i leiligheten.
I vårt forrige hus hadde vi induksjonstopp, og når vi flyttet så var det en skikkelig nedtur å lage middager.

Oppvaskmaskinen er også en innebygningsmodell fra Siemens, men den fant jeg ikke bilde av.



FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar