tirsdag 7. desember 2010

Bildeoppdatering

I dag kom jeg meg omsider til huset med kameraet og jammen hadde det ikke skjedd mye der :) Veggene og taket var ferdig lektret. De var ferdig med første runde isolering av taket. Neste gjøremål der vil bli å få lagt rør til balansert ventilasjon. Etter det skal det blåses ca 30 cm isolasjon, om jeg ikke husker feil.



Står i et av soverommene i hjørnet. Vaskerommet er ved siden av, man kan blant annet se avløpsrøret til vaskerommet. Fikk enda ryddet litt mens jeg var der, resultatet er søppelsekkene som står rett foran :)



Taklekter

Tak-og vegglekter. På innsiden av plasten på veggene skal det enda legges 5cm isolasjon.

Bilde tatt fra stuehjørnet

Isolering av taket. De blåe stripene som er tegnet på sperrene er merker som viser hvor langt opp isolasjonen skal blåses

Isolering av tak

Enda mer isolering av tak




Neste uke skal visst elektrikeren få slippe til, i følge snekkeren. Til da må jeg ha fått ferdig tegningen over lyspunkt i tak og stikkontakter, og det er lettere sagt enn gjort. Har utsatt den delen lenge, men nå er det bare å ta fram plantegningen og tegne inn punktene..



FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar