fredag 10. desember 2010

På date med elektrikeren

I dag var jeg og elektrikeren en tur i huset og gikk igjennom planene. Elektrikeren skal starte i neste uke med å trekke rør. Er litt nervøs for at noe muligens glemmes også oppdager man det når det er forsent å rette opp i det. Men får ha tiltro til elektrikeren, han har tross alt gjort dette maaaange ganger tidligere :)
Ble også spurt om jeg skulle ha spotter i taket og da ga jeg han tydelig beskjed om at det er uaktuelt. Vi hadde det inne på det forrige huset vårt, og det holder med det. For det første gikk det ca 1000w strøm når lysene var på, ikke var de fine å se på og ikke kunne jeg ha hengelamper, for det ble bare rart med taklamper og spotter. Så denne gang vil jeg kun ha taklamper, som enkelt kan byttes ut når jeg ønsker noe nytt :)

Vi skal også inn i huset til helgen for å støvsuge og legge inn vifter slik at det blir varmt innvendig. Kjøkkenet ble bestilt i dag, sammen med baderomsmøbler, garderober, vaskeromsinnredning, skap og benker til grovkjøkkenet og diverse andre møbler fra Ikea. Leveringen blir 27. januar og da tror jeg at de kan kjøres direkte inn i huset :)

Neste uke blir jeg bortreist hele uken i forbindelse med skolesamling, så da blir det lite med oppdateringer fra meg.


FruH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar